Wie kan er tekenen?

Casa Lansingerland

Ouders van kinderen die:

• Op 1 november 2021 2, 3 of 4 jaar oud zijn.
  • Woonachtig zijn in een straal van 5 kilometer om Lansingerland. Dit betekent van Delfgauw tot Rotterdam. Kijk hier of uw postcode in dit gebied valt.

Casa College

Ouders van kinderen die:

• Op 1 november 2021 10, 11 of 12 jaar oud zijn.
  • Woonachtig zijn in een straal van 15 kilometer om Pijnacker. Dit gebied reikt van Scheveningen tot Rotterdam Zuid en van Leiden tot Maasluis. Kijk hier of uw postcode in dit gebied valt.

Hoe gaat het in zijn werk?

Op de site van DUO (dienst uitvoering onderwijs) kunt u tot 15 oktober 2021 uw handtekening zetten voor Casa Lansingerland of Casa College. Hiervoor logt u in met uw DigiD voert u het BSN nummer van uw kind in. Zo checkt DUO of de leeftijd van de kinderen en de woonplaats klopt. De steunbetuiging is anoniem.

Nog meer steunen?

Binnenkort start onze (online) campagne. Daar hebben wij uw hulp hard bij nodig. Details van deze campagne volgen snel. U kunt zich wel alvast inschrijven voor de nieuwsbrief, ons op Facebook volgen en onze flyers downloaden en (digitaal) verspreiden!

Download flyer Casa Lansingerland

Download flyer Casa College

Vragen of opmerkingen?

Heeft u geen DigiD of lukt het niet? Stuur dan een mail naar casagroeit@casaschool.nl. Opmerkingen en goede ideeën zijn ook altijd welkom!

Alvast hartelijk dank voor uw steun!