Bezoekmogelijkheden

Casa biedt regelmatig mogelijkheden voor ouders en professionals om onze omgeving te komen bezoeken.

NIEUW / BELANGRIJK

Bijeenkomstdagen overzicht

Onze informatiebijeenkomsten worden gepland met ouders en professionals in het achterhoofd.

Tijdens deze ochtenden vertelt Tessa Wessels meer over Casa en bieden wij onze bezoekers de mogelijkheid om Casa van dichtbij te ervaren. Uiteraard is er ruimte om vragen te stellen. Voor meer details, zie de bijeenkomstdagen zoals vermeld in onze website agenda.

Houd er rekening mee dat als u zich aanmeldt voor een evenement(bijeenkomst) en er zijn niet genoeg aanmeldingen, het evenement (bijeenkomst) komt te vervallen. Wij zullen u hier een week van te voren van op de hoogte stellen en u een andere datum aanraden.

In 2023 beginnen we met het afwisselen van de voorkeurstaal voor elke informatieochtend. Via de lijst met data op deze pagina ziet u in welke taal elke sessie zal plaatsvinden. EN = Engels. NL = Nederlands.

2024 Bijeenkomstdagen

17 mei (EN) - vrijdagochtend
28 juni (NL) - vrijdagochtend
4 oktober (EN) - vrijdagochtend
22 november (NL) - vrijdagochtend

Ochtend: 09:30 - 11:00
op onze hoofdlocatie
Goudenregensingel 25A
2641AV Pijnacker

Aanmelden voor een informatiebijeenkomst

U kunt zich voor elk van deze evenementen aanmelden door middel van dit formulier:

Helaas was er een tijdelijk probleem met ons inschrijvingsformulier. Als u geen e-mailbevestiging hebt ontvangen met de bevestiging van de inschrijving, probeer het dan opnieuw. Het probleem is nu opgelost (25 januari 2022).

Als er voor die datum geen plek meer is, zult u dat kunnen terug zien op onze agenda.
Als er niet genoeg mensen zijn, zullen wij u een week van te voren berichten dat de informatiebijeenkomst niet zal plaats vinden.
Zo ja, dan stellen we het op prijs als u dit onderstaand aan ons wil doorgeven.
Als ouder - hoe oud zijn uw kinderen? Welke startdatum is gewenst? Als professional - waarom wilt u meer weten over de Casaschool?

Onderwijspraktijk en observatie

Casa biedt ook de mogelijkheid voor individuen die hun lerarenopleiding volgen te komen observeren in onze klaslokalen.
Er zijn echter beperkte plekken beschikbaar.

Als u wilt komen observeren, stuur dan een e-mail naar communications@casaschool.nl met antwoorden op de volgende vragen:

• Wat is uw achtergrond? Doe u bijvoorbeeld een AMI-training? PABO? etc.
  • Wat is uw opleiding?
  • Op welke leeftijdsgroep richt u zich?
  • Wat zijn de data die u schikken voor observaties en/of onderwijspraktijk?
  • Waarom wilt u uw observatie en/of onderwijspraktijk bij Casa doen?

Als u een student bent die onderzoek doet voor uw scriptie, of als u een professional bent die wil zien hoe wij onze unieke pijlers in de praktijk brengen, bent u ook van harte welkom om een dag mee te lopen op Casa voor een unieke ervaring.

Als u ons om deze of andere redenen voor een dag wilt vergezellen, stuur dan een e-mail naar communications@casaschool.nl met de redenen waarom u zich bij ons wilt aansluiten en uw beschikbaarheid.