Bezoekbeleid 2020

MET ingang van 2020 geldt het volgende:

De volgende bezoeken zijn kosteloos:
  • Informatie-ochtenden: regelmatig georganiseerd  (max. 40-45 personen totaal)
  • (groepsbezoeken, observaties mbt onderwijs):
    • PABO studenten
    • AMI studenten
Individuele observaties tegen betaling:

Optie 1:
35 euro per persoon voor een periode van 1,5 uur inclusief:

• 1,25 uur observatie: keuze om tussen secties te splitsen of de tijd in één door te brengen (beperkt tot één locatie). Klassen worden vooraf gekozen, zodat de begeleiders de observatie kunnen verwachten.
  • 15 minuten tour aangeboden door een kind van de midden of bovenbouw (afhankelijk van de locatie van observatie)

Programma:

• 09:30-09:45 tour met LE of UE kind.
  • 09:45-11:00 observatie.

Optie 2:

50 euro per persoon voor een periode van 2 uur inclusief:

• 1,5 uur observatie: keuze om tussen secties te splitsen of de tijd in één door te brengen (niet beperkt tot één locatie).
  • 0,5 uur interview met mevrouw Wessels (of haar vervanger - een lid van het managementteam).

Programma:

• 09:30 - 09:45 tour met LE of UE kind
  • 09:45 - 11:00 observatie
  • 11:00 -11:30 interview T Wessels (of haar vervanger)
Groepsbezoeken tegen betaling:

Inspirerende bezoeken voor groepen uit andere onderwijsinstellingen (school / opvang / IKC)

200 euro per groep (maximaal 10 personen. Voor een grotere groep rekenen we een extra 5 euro per persoon tot maximaal 20 personen) voor een periode van 1,5 uur inclusief:

• Rondleiding door onze hoofdlocatie Goudenregensingel.
  • Presentatie van mevrouw Tessa Wessels.

Deze vinden plaats van 09:30 - 11:00 uur op de gekozen datum.

Wat doen we met het geld dat we voor deze bezoeken ontvangen?

De vergoeding die we ontvangen wordt gebruikt voor het organiseren van individuele uitstapjes, zelfstandig georganiseerd door kinderen van de midden- en bovenbouw.

Hoe willen we de vergoeding ontvangen?

Wanneer de afspraken zijn gemaakt, ontvangt u van ons een factuurformulier met alle details over hoe u kunt betalen. Wij verzoeken u om vooraf digitaal te betalen of het exacte bedrag mee te nemen op de dag van uw bezoek. Geef van tevoren aan welke betaalmethode u gaat gebruiken.